Klachten

Care by Amaya streeft ernaar om kwalitatief goede en verantwoorde zorg te bieden, die is afgestemd op uw persoonlijke behoeften. Onze medewerkers zetten zich dagelijks in om de zorg zo prettig en effectief mogelijk te laten verlopen, met aandacht voor uw welzijn en wensen. We vinden het belangrijk dat u zich gehoord voelt en dat we samen met u werken aan de best mogelijke zorg.

Interne klachtenprocedure
Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten zodat wij onze kwaliteit kunnen verbeteren en klachten in de toekomst kunnen voorkomen.

Wij staan open voor uw klacht en zullen eraan werken om onze zorg te verbeteren!

U kunt uw klacht hier indienen. 

Externe klachtenprocedure

Klachtenportaal Zorg
Als u niet tevreden bent met de uitkomst van uw klacht, dan kunt u of uw vertegenwoordiger altijd ook een klacht indienen bij de Klachtenportaal Zorg. Dit is een externe, onpartijdige en onafhankelijke klachtenfunctionaris. U kunt hier kosteloos uw klacht indienen en zij kijken hoe beide partijen tot een oplossing kunnen komen. Dit kan via www.klachtenportaalzorg.nl.